| Użytkowników Online |
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 40,154
Najnowszy Użytkownik: maciek19081957
|
|
| Na prośbę |
BIZON Z0 56 by marcello1942
1:1 - fullscirpt |
| 4 lata PM |
Autosan D-47

Rozsiewacz nawozów KOS

Hannibal5 & Bociek
Autosan
Agromet&Bociek
Amazone D9

Edit:Bociek
Ursus 1002 + FL [POPRAWKA 15:43 -25-04-2013]
marcello1942
|
| Boćkowo 1994 |
Boćkowo 1994
BY BOCIEK
Przystosowane pod LS 2013 w 100% |
| HW 8011 |
HW 8011
Model: Agromet
Programowanie:Bociek
1:1 |
| URSUS 1614 |
URSUS 1614
Model: Agromet / Spinah
Programowanie:Bociek
1:1 , mod orki |
| URSUS 1201 V2 |
URSUS 1201 V2 - poprawione
Skala 1:1
Mod przystosowany pod LS 2013.
Posiada mod orki.
Model: Agromet
Programowanie: Bociek |
| Fortschritt E-514 |
Fortschritt E-514
Mod w skali 1:1
W pełni przystosowany do LS 2013 - bez błędów.
Posiada heder do kukurydzy, zbóż, słonecznika.
Link do DL poprawiony
|
| URSUS C-330 |
URSUS C-330
Model: Perkins/Agromet
Programowanie: Bociek
Skala 1:1 - przystosowany do LS 2013. Mod orki. |
| Mówimy NIE |
Mówimy NIE !
Dla wszystkich pseudo Mod makerów. Którzy przerzucają mody z LS 2011 do 2013 nie zmieniając ich skali ! Robią to tak nieudolnie, że większość modów posiada całą listę błędów w logu.
Mody na tej stronie ( i innych liczących się w Polsce Mod Makerów) będą wydawane w skali 1:1 - zgodnie z skalą maszyn oryginalnych. Skalowanie i przystosowanie modów do 2013 trochę trwa. Ale czekajcie na te modyfikacje. A tak, pobierając nieprzeskalowane mody, tylko napędzacie ten interes. |
| Praca praca :) |
Boćkowo 1994 wrzucone prawie bez problemów do LS 2013 :)
Oczywiście przede mną jeszcze sporo, sporo pracy, Zrobić wszystko pod standardy LS 2013 zajmie parę tygodni pewnie.
 
Ale grunt, że mapka działa. Mam dużo mniej pracy dzięki temu.
Częstsze aktualizacje znajdziecie na Facebooku. |
| Moja opinia na temat LS 2013. |
Moja opinia na temat LS 2013.
Gra wygląda naprawdę świetnie. Bardzo dużo zmian na plus. Ale przejdźmy do sedna sprawy.
Moddowanie gry właściwie zacznie się na nowo. Twórcy gry wprowadzili nowe scirpty, shadery i atrybuty. A przede wszystkim nową REALNĄ skalę maszyn. Dlatego też, większość modów trzeba będzie zaprogramować na nowo. Trochę źle, bo pójdzie na to sporo pracy. Ale plus jest taki, że mody będą wreszcie w słusznej skali. I zostaną tylko te najbardziej dopracowane.
Jako że w DEMO mamy już pełną mapę, postaram się zacząć mapkę w polskim stylu.
|
|
| Logowanie |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
| Work In Progress |
|
Tu już nic nie będzie. |
|